7 روز ضمانت بازگشت در فروشگاه اینترنتی ایسرا

برخی از کالاهای ارائه شده در فروشگاه ایسرا از قبیل کالاهای موجود در گروه فرهنگ و هنر ، لوازم خانگی غیر برقی ، اسباب بازی ، لوازم آرایشی ، عطر و ادوکلن ، لوازم شخصی برقی و غیربرقی ، بهداشت و مراقبت ، زیورآلات و اکسسوری ، کالاهای مصرفی مانند کارتریج و جوهر پرینتر ، لوازم مصرفی خودرو ، قطعات داخلی کامپیوتر مانند کارت گرافیک، مادربرد، پردازنده و نظایر آن دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند و مشمول 7 روز ضمانت بازگشت کالا نمی‌شوند. سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند و در گروه های اعلام شده قرار ندارند شامل ضمانت 7 روز بازگشت کالا خواهند بود. لطفا موارد زیر را به دقت مطالعه نموده و سپس اقدام به خرید کالا نمایید :

کالاهایی که دارای ضمانت سلامت فیزیکی باشند و یا کالاهایی که به عنوان هدیه برای کاربر ارسال می شوند شامل 7 روز ضمانت بازگشت کالا نخواهند بود.
باز کردن جعبه ، نصب و راه اندازی کالاهایی مانند تلویزیون ، اجاق گاز ، ماشین ظرفشویی ، ماشین لباسشویی ، فریزر ، مایکرویو و ... ، باید توسط نصاب مجاز انجام شود و برای این منظور باید با نمایندگی کالای مورد نظر تماس گرفته شود. در غیراینصورت استفاده از هیچ یک از گارانتی و ضمانت ها امکان پذیر نخواهد بود.
در صورت استفاده از هر نوع کد تخفیف در سبد خرید و نهایی نمودن سفارش ،ایجاد هیچ نوع تغییری در سبد خرید شما امکان پذیر نبوده و در صورت ایجاد هر نوع ویرایش و یا حذف در سبد خرید کد تخفیف به صورت خودکار غیر فعال خواهد شد و امکان برگشت مبلغ تخفیف وجود نخواهد داشت.
اعلام شماره سفارش جهت استفاده از هریک از شرایط بازگشت کالا الزامی می باشد.

مشتریان محترم ، خواهشمندیم در صورت تمایل به استفاده از ضمانت بازگشت کالا حتما قبل از خرید و یا اقدام به استفاده از این نوع خدمات موارد ذیل را به دقت مطالعه نمایید :


کالای خریداری شده ایراد و یا اشکال فنی دارد :
ایراد فنی کالا باید حداکثر تا 7 روز پس از تحویل کالا از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری به واحد خدمات پس از فروش اعلام شود.
جعبه و لوازم کالای مورد نظر باید تا 7 روز پس از تحویل کالا سالم نگهداری شود زیرا بدون تحویل کالا در بسته بندی اولیه ، جعبه اصلی کالا و به همراه تمام متعلقات ، امکان استفاده از این خدمات را نخواهید داشت و استفاده از این خدمات تنها در صورتی امکان پذیر خواهد بود که کالا در جعبه اصلی خود به ایسرا بازگردانده شود.
برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
این سرویس ایراد فنی و ظاهری که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، ایجاد تنظیمات و استفاده‌ی متفاوت با قوانین اعلام شده توسط سازنده کالا که در دفترچه راهنما و یا توضیحات و مشخصات کالا قید شده باشد را شامل می‌شود که تمامی این موارد توسط کارشناسان ایسرا بررسی و به مشتری اعلام خواهد شد.

کالای خریداری شده از نظر مشخصات با اطلاعات وب سایت مغایرت دارد :
وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
در صورتیکه مغایرت کالا مانند رنگ و مشخصات درج شده روی بسته بندی بدون باز شدن بسته بندی کالا قابل مشاهده باشد ، کالا باید در بسته بندی اولیه و اصلی به واحد خدمات پس از فروش مرجوع شود کالایی که مغایرت در آن از روی بسته بندی اصلی قابل تشخیص باشد تنها در حالت اولیه بدون باز کردن بسته بندی اصلی قابلیت مرجوع نمودن و استفاده از خدمات را خواهد داشت.
در صورتیکه مغایرت کالا بدون استفاده از کالا مثل رنگ و یا مشخصات درج شده روی بسته بندی و یا بدنه کالا قابل مشاهده باشد ، کالا باید بدون استفاده و در شرایط اولیه به واحد خدمات پس از فروش تحویل شود و چنانچه مغایرت بدون باز شدن بسته بندی امکان پذیر نباشد لازم است جعبه اصلی به همراه کالا ارسال شده و از دور ریختن آن جدا خودداری نمایید.
عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به انتخاب و خرید مشتری بوده و ممکن است تفاوت هایی با کالای اصلی داشته باشد به همین دلیل به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کالا نمود. مغایرت تنها در صورت تفاوت با مشخصات کالا و مشخصات فنی درج شده در وب سایت قابل قبول خواهد بود.

کالای خریداری شده ایراد ظاهری و یا فیزیکی دارد :
وجود هر نوع ایراد فیزیکی و ظاهری، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
درصورتیکه جعبه اصلی کالا به هر دلیلی مخدوش یا پاره شده باشد استفاده از این سرویس برای مشتریان امکان پذیر نخواهد بود لذا خواهشمندیم از نوشتن و برچسب زدن روی جعبه کالا و یا دور ریختن آن جدا خودداری شود.

مشتری تقاضای انصراف از خرید را دارد :
چنانچه سفارش هنوز برای شما ارسال نشده است در اسرع وقت انصراف خود از خرید را به واحد فروش اطلاع دهید.
اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود باید حداکثر تا 7 روز پس از تحویل کالا انصراف خود را از خرید اعلام کند.
انصراف از خرید و تقاضای مرجوع نمودن کالا تنها در صورتی امکان پذیر خواهد بود که کالا در شرایط اولیه بدون باز کردن بسته بندی اصلی و بدون هر نوع تغییر و دخل و تصرفی در کالا حتی جدا نمودن برچسب و نایلون کالا به واحد خدمات پس از فروش مرجوع شود. در غیر اینصورت حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد مرجوع نمودن کالا امکان پذیر نخواهد بود. (حق استرداد کالا طبق شرایط تنها متعلق به مشتری و مصرف کننده خواهد بود و استرداد کالا و استفاده از این سرویس برای خرید به تعداد امکان پذیر نخواهد بود.)
مرجوع نمودن کالا پس از تایید کارشناسان واحد خدمات پس از فروش تنها در صورتیکه کالا کاملا در شرایط اولیه (پلمپ )قرار داشته باشد ، بسته بندی کالا باز نشده باشد ، از کالا استفاده نشده باشد قابل قبول خواهد بود. همچنین اگر کالایی به عنوان هدیه همراه کالا ارسال شده باشد باید به همراه تمامی متعلقات کالا مرجوع شود. دقت داشته باشید کالاهای شخصی و خاص که به دلیل لزوم رعایت مسایل بهداشتی قابلیت مرجوع نمودن را ندارند مشمول قوانین بازگشت کالا نخواهند بود.

دقت داشته باشید هر نوع تغییر در شرایط اولیه کالا و یا خارج از قوانین اعلام شده حق استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد ، همچنین در صورت انصراف از خرید، هزینه ارسال و بازگشت کالا بر عهده شخص مشتری خواهد بود.


کالا در زمان حمل و نقل آسیب دیده است :
آسیب دیدگی باید حداکثر در 24 ساعت اول پس از تحویل کالا به واحد خدمات پس از فروش اعلام شود.
تحویل کالاها به هریک از شرکت های حمل و نقل معتبر با انتخاب کاربر به همراه بارنامه معتبر در بسته بندی ایمن و استاندارد انجام میپذیرد ، لذا بروز هرگونه حوادث در زمان حمل و نقل کالا بر عهده شرکت حمل و نقل بوده و تنها در صورت بررسی و تایید شرکت حمل کننده کالا ، جبران خسارت از سمت ایسرا امکان پذیر خواهد بود.
جهت استفاده از این سرویس، ارسال کالا باید در جعبه و بسته بندی اصلی به همراه تمامی متعلقات به همان شکل اولیه که مشتری تحویل گرفته است و همچنین به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل و نقل انجام پذیرد. از برچسب زدن ، مخدوش نمودن و یا پاره و دور انداختن جعبه کالا خودداری نمایید.
در صورتیکه اسیب در زمان تحویل کالا قابل مشاهده باشد مشتری میتواند از تحویل کالا خودداری نموده و شرایط را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد. کالا جهت بررسی و ارسال مجدد به شرکت بازگردانده خواهد شد.

توجه داشته باشید کالاهای مرجوعی از مشتریان توسط کارشناسان واحد خدمات پس از فروش بررسی شده و در صورتی که کالای مرجوعی خارج از ضوابط اعلام شده در سایت بوده باشد و یا ایراد اعلام شده توسط کارشناسان مورد تایید نباشد ، کالا مجددا برای مشتری ارسال خواهد شد. در صورتیکه مشتری از دریافت کالای خودداری نماید ، سفارش به صورت امانت به مدت یک ماه نزد واحد خدمات پس از فروش باقی خواهد ماند . زمان تعهد شرکت برای نگهداری کالا مدت یک ماه خواهد بود و با انقضای این زمان شرکت هیچ تعهدی در قبال زیان وارد شده به کالا و یا مفقود شدن آن نخواهد داشت.


قبل از خرید محصولات آرایشی و بهداشتی ، لوازم شخصی ، بهداشت و مراقبت و لوازم بدنسازی و سنجش سلامت مطالعه کنید :
خریدار باید قبل از ثبت سفارش از این محصولات نسبت به کسب اطلاعات حرفه ای و مشاوره از متخصص مربوطه اقدام نماید زیرا اطلاعات محصولات آرایشی و بهداشتی در وب سایت ایسرا تنها جهت اطلاع رسانی بوده و به هیچ عنوان جنبه تخصصی و مشاوره ندارد. دقت داشته باشید نظرات کاربران تنها نظرات شخصی ایشان بوده و فروشگاه ایسرا مسئولیتی در قبال نظرات مشتری ها را ندارد. همچنین مسئولیت اطلاعات درج شده از روی بسته بندی کالا نیز تماما بر عهده شرکت تولیدکننده کالا خواهد بود.
مسئولیت هر نوع عوارض جسمی و یا بیماری های ناشی از استفاده این محصولات و یا استفاده ناصحیح از کالاها به دلیل عدم اطلاع و یا توانایی مشتری بر عهده ایسرا نبوده و ایسرا هیچ تعهدی نخواهد داشت. انجام هر نوع پیگیری لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت های سازنده و یا نمایندگان رسمی کالا انجام پذیرد.

قبل از ارسال کالا برای واحد خدمات پس از فروش موارد زیر را مطالعه کنید :
لطفا قبل از ارسال کالا حتما با واحد خدمات پس از فروش هماهنگی لازم را انجام داده و از ارسال کالا بدون هماهنگی قبلی جدا خودداری نمایید ، لذا هرنوع زیان وارده و یا مفقود شدن کالای ارسالی بدون هماهنگی قبلی بر عهده شخص مشتری خواهد بود.
ارسال کالا حتما باید در بسته بندی اصلی خود به همراه تمام متعلقات کالا از قبیل کابل ، باطری ، دفترچه راهنما ، کارت گارانتی ، ریموت کنترل و هر نوع قطعاتی که هنگام ارسال کالا در کنار آن بوده انجام پذیرد.
پاره بودن بسته بندی کالا و یا مخدوش بودن آن به هر دلیلی از قبیل نوشتن آدرس و یا چسباندن برچسب روی آن امکان استفاده از سرویس بازگشت کالا را غیر ممکن خواهد کرد لذا در حفظ و نگهدای بسته بندی کالا تا 7 روز پس از تحویل کالا دقت داشته و از دور انداختن آن خودداری نمایید.
چنانچه در زمان خرید کالا به همراه آن هدیه ای دریافت نموده اید ، باید به عنوان اقلام همراه کالا مرجوع شود .
دقت داشته باشید در زمان مرجوع نمودن کالا در صورت دریافت فاکتور و یا فرم استفاده از ضمانت بازگشت کالا ، اطلاعات دقیق سفارش خود را در فرم مورد نظر تکمیل نموده و به همراه کالا مرجوع نمایید در غیر اینصورت در برگه ای جداگانه یادداشت نموده و کنار کالا برای واحد خدمات پس از فروش ارسال نمایید. دقت داشته باشید که از نوشتن هر نوع توضیحات ، اطلاعات و یا آدرس روی جعبه و یا اقلام کالا خودداری نمایید.
اگر کالای مورد نظر دارای رمز عبور (Password) و یا الگو (Pattern) می باشد و یا به هر نوع اطلاعات لازم جهت راه اندازی و یا فعال نمودن کالا و تست آن نیاز دارد ، اطلاعات را از روی کالا برداشته و کالا را در حالت اولیه قرار دهید در غیر اینصورت اطلاعات را در برگه ای یادداشت نموده به همراه کالا ارسال نمایید.
در صورتیکه ساکن تهران هستید با هماهنگی قبلی پیک جهت تحویل کالا ارسال خواهد شد.
در صورتیکه ساکن سایر شهرها به غیر از تهران هستید سفارش خود را از طریق پست سفارشی ارسال نمایید. هزینه ارسال سفارش تنها در صورتیکه از طریق پست سفارشی انجام شده باشد و با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست طبق قوانین و تعرفه های شرکت پست و با تایید کارشناسان به حساب مشتری واریز خواهد شد. در صورتیکه ارسال کالا به روش های دیگری انجام بپذیرد مسئولیت ارسال و هزینه ارسال بر عهده شخص مشتری خواهد بود و ایسرا تعهدی در قبال این هزینه ها ندارد.

ارسال به آدرس تهران – بین فلکه اول و دوم صادقیه – بلوار شهدای صادقیه شمالی – پلاک 49 – واحد 12 صندوق پستی 1451633977 انجام شود.


هزینه ارسال کالا چطور محاسبه خواهد شد؟
هزینه ارسال کالا در صورت تایید ایراد توسط کارشناسان بر عهده ایسرا خواهد بود.
در صورتیکه مشتری از خرید خود منصرف شده و یا ایراد از سمت کارشناسان تایید نشده باشد هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا بر عهده شخص مشتری خواهد بود.
هزینه ارسال سفارش تنها در صورتیکه از طریق پست سفارشی انجام شده باشد و با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست طبق قوانین و تعرفه های شرکت پست و با تایید کارشناسان به حساب مشتری واریز خواهد شد. در صورتیکه ارسال کالا به روش های دیگری انجام بپذیرد مسئولیت ارسال و هزینه ارسال بر عهده شخص مشتری خواهد بود و ایسرا تعهدی در قبال این هزینه ها ندارد. ارسال تصویر برگه پستی جهت بازگشت مبلغ ضروری می باشد.

روند رسیدگی به درخواست مشتریان جهت استفاده از سرویس خدمات پس از فروش چطور انجام میپذیرد؟
پس از دریافت کالا توسط واحد خدمات پس از فروش ، ایراد فنی و یا فیزیکی کالا مورد بررسی قرار خواهد گرفت. چنانچه ایراد مورد نظر توسط کارشناسان تایید شود امکان تعویض کالا مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در صورتیکه تعویض کالا امکانپذیر باشد کالا تعویض و در غیر اینصورت مبلغ به حساب مشتری مرجوع خواهد شد.
دقت داشته باشید تعویض کالا تنها در شرایطی که کالا با همان شرایط قبلی موجود بوده و در طول پیگیری کارشناسان تغییر در قیمت و موجودی کالا ایجاد نشده باشد امکان پذیر خواهد بود و در غیر اینصورت مبلغ به حساب مشتری مرجوع می شود. تعویض کالا با کالای دیگر نیز ممکن بوده و در صورت تمایل مشتری میتواند کالای جایگزین و موجود در سایت را به جای کالای مرجوعی انتخاب کند. تفاوت هزینه کالای گران تر توسط مشتری به حساب ایسرا واریز خواهد شد و تفاوت هزینه کالای ارزانتر توسط ایسرا به حساب مشتری واریز می شود.
پیگیری و اعلام نتیجه توسط کارشناسان واحد خدمات پس از فروش بعد از تحویل کالا به طور میانگین 48 ساعت زمان نیاز خواهد داشت. از آنجاییکه تست و بررسی کالا و ایراد اعلام شده بر اساس قوانین و ضوابط شرکت های سازنده و یا نمایندگی های مجاز کالاها انجام میپذیرد لذا بررسی مشکلات حتی مشکلات بسیار واضح و کوچک نیز زمانبر خواهد بود .
از زمان تایید وضعیت نهایی کالا از سمت کارشناسان ، در صورت نیاز به مرجوع وجه مبلغ حداکثر 48 ساعت بعد به حساب مشتری مرجوع خواهد شد.
نتیجه نهایی طبعا پیرو نظر کارشناسان واحد خدمات پس از فروش خواهد بود.

درخواست استفاده از سرویس خدمات پس از فروش را چطور اعلام شود ؟

لطفا در خواست استفاده از سرویس خدمات پس از فروش را در اسرع وقت از طریق یکی از روش ها زیر اعلام نمایید چرا که طبق قوانین اعلام شده در صورتیکه در خواست خود را خارج از زمان معین شده اعلام نمایید استفاده از ضمانت بازگشت کالا امکانپذیر نخواهد بود :

با شماره تماس 0214786 واحد خدمات پس از فروش تماس حاصل نمایید.
از طریق فرم تماس با ما با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش درخواست خود را اعلام نمایید.
پیام خود را از طریق ارسال ایمیل به پست الکترونیک cs@esara.ir با ذکر شماره سفارش ارسال نمایید.

Please Wait
اجازه دهید انگشتانتان راه بروند !
Scroll